Terapia Integracji Sensorycznej skierowana jest do dzieci z:

- nadpobudliwością  ruchową
- problemami w czytaniu i pisaniu
- zaburzeniem koncentracji uwagi
- opóźnionym rozwojem mowy
- zaburzeniami koordynacji i równowagi
- autyzmem i zespołem Aspergera
- ADHD

Logopeda- jeśli zauważysz, że twoje dziecko:

- nie rozumie wydawanych przez Ciebie poleceń
- w wieku 2 lat nie mówi prostych słów np. mama, baba, tata itp.
- między 2 a 3 rokiem życia nie umie wypowiedzieć prostego zdania
- w wieku 3 lat nie wypowiada samogłosek ustnych: a, o, e, i, y,
- w wieku 4 lat nie potrafi opowiedzieć prostej historyjki obrazkowej, słabo wypowiada proste słowa, lub równoważniki     zdań zniekształca wyrazy nie wypowiada głosek: k, g, l, ś, ź, ć, dż, s, z, c, dz,
- między 5 a 6 rokiem życia nie wypowiada następujących głosek: l, s, z, c, dz, ś, ź, ć, dź, k, g, ą, ę,  oraz gdy przestawia sylaby w obrębie wyrazu lub skraca wyrazy
- między 6 a 7 rokiem życia nie wymawia głoski  r  bądź ją zniekształca
- nawykowo oddycha buzią, ślini się
- nie potrafi prawidłowo połykać
- podczas mówienia wsuwa język między przednie zęby.
 

Terapia ręki skierowana jest do dzieci, które mają problemy manualne:

- trzymanie w rączkach małych przedmiotów
- przekładanie koralików, drobnych elementów
- wycinanie
- trzymanie kredek, ołówków
- rysowanie, kolorowanie
-pisanie szlaczków, wzorów literopodobnych i liter
 

Gimnastyka korekcyjna dla dzieci:
- zawiera zestawy ćwiczeń symetrycznych, które wykonywane regularnie mają doprowadzić do korekcji postawy ciała. 
Dla kogo:

-
dzieci posiadające  wady postawy, w tym m.in. stopy płaskie, stopy płasko-koślawe, kolana koślawe, skolioza, plecy płaskie, plecy okrągłe